Quantcast

Gdzie na grzyby?

Wiesław
Jeszcze nie sezon, ale czas planowac. Kto wie gdzie są dobre miejsca w Ontario. Proszę o dokładny opis...np.  'Na połnoc od Barrie' to za malo.
   Dziękuję

Re: Gdzie na grzyby?

beniaminek
Smardze już się zbiera, właśnie gdzieś koło Oshawy na wypalenisku, znajomy wykosił tak na oko około 100 szt. Cały problem w tym, że gdy zapytasz grzybiarza o miejsce to masz 100% pewności, że się nie dowiesz.

Re: Gdzie na grzyby?

beniaminek
Aha, przypomniały mi się dwa miejsca gdzie zbierałem grzyby kilka lat temu. Proszę bardzo.

Re: Gdzie na grzyby?

Wiesław
Dziekuję beniaminek - naprawdę dokładna mapa :)
  Wiesław

Re: Gdzie na grzyby?

Zygmunt
A gdzie mozna zbierac kolo Windsor,ON ?
Bede tam od Niedzieli 26 Czerwca 2011 .
Co prawda jeszcze nie bylo Sw.Piotra ale sprawdzic mozna.